20.05

mjaa som sagt drog till amanda sen drog vi upp till linn sen ner till träningen, och amanda fick punka på cykel med hahaha ! ;)  inte lika kul,
jaj sen drog jag hem skjusa hem amanda så hon slapp gå, :)  så snäll som jag är:d
nej kom jag hem duscha sen käka jag sen nu sitter jag här oh kollar lite på språkresor, malta :D:D
det verkar ju vara så sjukt kul och deä r nästan säkert på att vi 4 ska åka nu ! :) så jävla kul liksom,
jaa och vi ska nog beställa innan september så får man 2000 kr billigare och de är ju aldrig fel ;)
så nu ska vi bara snacka ihop oss lite mer och sen bokar vi nog!
skulle kunna boka nu , men vågar inte eftersom tänk om de inte går för nån annan så får jag åka själv liksom inte lika kul;p
men vill ju åkam ed nån man känner så man har iaf nån där nere fast man träffar ju alltid folk som man blir kompis med där , eller de har iaf alla jag vet  gjort som vart där ! :) och dom säger att de vart såjävla kul så, det gör ju bara en mer sugen att åka så hoppas nu :d
nej nu ska jag kila iväg för ska ut och gå, duktig tjej här ;)
puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0