5av5

hellu ,
kvällen blev kanon,:))
börja med att jag och rebecca börja fixa oss vi halv 4 jag locka beccas hår och sen mitt lös hår det blev skit fint
man såg inte ens att det var löshår ! :)
kanon fint, lite coolt för jag kan ju med ha det och jag och rebecca har inte ens samma hår färg jag har lite ljusare och hon lite mer naturlig blond men det blev skit bra iaf ! :)  kan visa en bild på det sen ,
sen vid ungefär halv 6 6 kom linn och amanda sen cykla vi ner vid 18,45 till banken tog ut pengar sen till athena
och vänta på jennie matilda erika där utan för så gick vi alla tsm in, vi hade ju bokat bord på linn simonsson! ;)  eller linns pappa hade bokat åt oss på linns namn,
jaja jag åt black and weiht, skit gott !  blev as mätt med , sen chilla vi kvar där ett tag prata dog lite bilder med innan,
sen drog vi upp till rebecca, eller jag och becca cykla och handla dricka och godis sen drog vi till rebecca och körde singstar skit kul ! as längesen ju ! ;)  sen börja vi spela anden i glaset, skit läskigt och sen skrämde linn ochamanda skiten ur oss andra och aah en massa dörren bara var öppnades och aah en massa läskigt sen skrämde vi bara upp varandra haha , lite kul men ändå var vi rädda ;p
de får vi ta och göra om hade skit kul occh trevligt ikväll tack för kvällen :))
 och nu sitter jag här har precsi tagit bort sminket, och klockan är 01,29,
bilder från kvällen kommer upp imrn eller om nån dag ! :)
puSs


Kommentarer
Postat av: erika :b

bästa brudarna kanske? :*

2009-08-23 @ 10:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0