då var helgen slut

hellu,
helgen har vart helt okej blev  fredagsmys med michelle amanda rebecca linn i fredags gemida säger jag bara, hehe
sen i lördags blev det först match vid klockan 10 på morgonen, matchen sluta 1-1,. sen blev det fira linnsi med några , kvällen var helt okej  hade kul ett tag iaf:)  fast det blev hem rätt tidigt ändå, och becca sov hos mig så snacka med henne om en massa och åt chokladrutor och drack cola och hade ansiktsmask och en toffffs mitt på huvudet skit gulligt, sen efter det låg vi bara och prata sen ringde klockan halv 9 då var frukosten på bordet och sen efter de gick vi ner igen och typ halv sov sen vid 09,40 gick vi upp igen ;) sen blev de fort med allt pack om väskan och sen hade vi bara en cykel så vi kom lite förssent till samligen men bättre sent en aldrig eller hur  (-; ?
och  det blev 1-0 till oss, sen blev det hem sen kolla match med michelle rebecca erika jennie !:d
sen efter de drog jag michelle rebecca upp till linn och amanda,
slitna tjejer var vi allihopa så vi  kolla film och käka linns godis ! mums
sen blev det hem, nu ska jag göra kuckilimuck eller vafan va hette ? men de är skit gott iaf, och såg att min mamma hade köpt allt så de ska jag göra och äta det för är skit hungrig, och bilder från min helg kommer senare men tiden typ (-; hinner inte med bloggen lika mycke nu när det är skolan kompisar fotbollen plugg, så men ska försöka,
puSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0