...

jag oh amanda åkte kolla på när linn sprang de gick fort 10,28 sprang hon på
 helt sjukt :O ;)sen drog vi upp till henne hon duscha sen fika vi sen drog vi till johan men så klart blev
de inte som tänkte,och sen blev allt jätte onödigt bara, sen mådde jag inge bran är vi åkte dit heller oh märkte
 snabbt att de inte blev bättre, så satt där oh åt upp johans chips oh kolla på harry potter typ oh klaga över
 hur ont i magen jag hade ;p läskigt att amanda och mimmi med hade de :o oh de blev bättre för alla 3 om man satt på ett speciellt sätt så lite sjukt ? menmen åkte hem sen efter,
menmen nu sitter jag hä roh är inte alls trött kansek ska slå på en film ? vem vet , har ju inget bättre för mig just nu oh inga roliga på msn :(
ska sova sen när jag blir trött det är ju sommmarlov oh inte långt kvar tills skolan börjar!
hoppas de här året går lika dort som 8an gjorde:)
pUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0