färgat oh klart! ;)

som sagt mötttee linn vid konsum, vi köpte färg oh godis och lappor !
eftersom 2 av mina alla 3 lappor har gått sönder så vi böt dom , de blev kanon ljust nu :o
menmen så färga jag linns hår oxå både hennes riktiga och löshår, blev väl bra de med :)
fast säger inte vilken färg hon färga eftersom han inte själv har skrivit och sagt nått om de de är en liten hemlis! ;)
men jag tyckte det blev bra men vi ska nog  färga om löshåret imrn de blev inte precis samma färg som de riktiga eller vi har inte blåst löshåret linn blåser de nu typ ;p
jaja hon skriver nog i sin blogg om hur hon tyckte det blev !
ni kan ju gå in själva oh läsa hennes blogg tycker jag , om ni inte redan gör de ! :)  liinnsimonsson.blogg.se

pusspuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0