fredag ! ;)

nu sitter jag här och har precis fattat att de inte är långtkvar tills skolan börjar usch vill verkligen inte börja men men
 det är 7de idagvi börjar 20de alltså bara 13 dagar kvar oh det känns som de här sommarlovet bara vart 1vecka typ :o :(
bhuhu men men idag är de fredg oh det är rodden idag min syster oh sara oh dom ska vara med så måste ju kolla om dom är så dåliga som dom sa :D haha  det kan v´bli kul liksom! sen ska jag upp till rebecca på kvällen med  en massa andra ! :) hoppas de blir en toppen kväll iaf för man måste ju ta vara på dom dagar som är kvar på de här lovet !
ska även hämta min kamra hos min syster nu eftersom hon köpt en ny egen! :-) och då kanke alla mina bilder som aldrig kommer upp kan komma upp ?  kanske, och då kanske man kan ta några nya idag ? vem vet,
jaja nu ska jag nog åka iväg oh handla snart med mammsen! ;) vi var ju på expert idag oh dom skyller på samsung nu och säger att de är dersa fel och sånt ! blir så arg på sånt, och de blir ju inte bättre av att man är typ sjuk :(
jaja nu ska jag kila iaf puss hej vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0