fyfan

skolan idag och våra onsdagar suger hårt
 vi har först 2 lektioner inte alls så långa, sen har vi rast i typ 1timme
sen varannan  vecka har vi 40 minuter eller  30minuters lektion, sen har vi hål längre än 2 timmar,.. så då åkte vi till donken,.
ojoj,sjuksate,.
sen var det idrott var inte med så satt i skolan och jobba med no grejen där vi ska skriva minst 8sidor föratt bli godkända så jag skrev klart allt om vad ljud var  så en del avklarade 7 kvar,.
sen hade vi svenska oh vi fick såklart sluta tidigare vi har ju jarmo :) han låter oss ofta sluta tidigare
så då vänta jag med Rebecca på att felicia skulle sluta sen åkte jag hem ;p
och nu har jag vart och handlat och ska  nu läsa lite om vad man kan få för sjukdomar och hua man kan skada öronen, jätte kul va ?
sen ska jag upp till linn som fyller :D  fast hon får sin present i helgen ist :) för då ska vi ju fira henne med alla tjejor :) så hon får helt enkelt vänta på den ;9
ne nu ska jag läsa så jag får lite gjort det är dock 2 veckor kvar tills den ska vara inlämnad men vafan vi har ju snart läxor i allt annat så jag kommer glömma bort de annars , puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0