glad tjej

kolla på matchen med rebecca oh michelleoh michelles lilla kusin felicia : )
och dom vann ju såklart 2-0 hanna och amanda näta där
sen drog jag ohbecca hem till henne ett tag sen vare samlig för mig då
mjaa vi vann matchen med 1-0 skönt att ta götlunda
det var emma som näta,kul de ju :)
själv fikc man skavsår :( intel ika kul, menemn
sen efter matchen så blev de  typ duscha sen kom amanda oh linn tbx så vi drog och hyrde filmoch godis sen hem till amnada
oh kolla på de kmmer inte ihåg vad filmern heter menemen den var väl helt okej,
sen  lite efter de så drog jag hem typ 
och jag är på as bra humör nu de har jag typ vart hela dagen ! ;)
 inte mkt mer att säga nu menemn puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0