hemma

jaa  drog som sagt upp till linn var där ett tag becca kom sen fika vi,
och sen gled vi ner till ekbacken, jag oh becca satt där oh kolla när dom värmde upp sen  vid halv 7 börja dom
spela, dom låg under med 0-1 sen sluta de med att dom vann med 6-2 ?
linn näta iaf 2 stycken sen vet jag knappt vilka andra som gjorde mål betty amandas? sen  vet jag inte fler;p
träfffa även michelle där nicebajs,
jaja sen vänta jag på att dom hade duscha sen åkte jag oh amanda hem, och nu är jag hemma det blev skit kallt ute :O
menemn nu ä'rjag hemma usch ska dömmmma pooolspel imrn vid klockan 10 :o! me de är bra då sover man inte bort dagarna och man får ju pengar för de!!! ;) de måste vara de bästa med de,.
menmen nu ska jag chilla här sen käka sen soova tidigt idag,
 lördag-dömmmmaa kolla macth med linn amanda?
söndag-kolla match-spela match
måndag -shooppa
tisdag-match eller träning
onsdag -träniiing
torsdag-SKOLA :(((((
 hej då fritid hej pluggliv typ ;o heh :D
nej nu ska jag kila puSshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0