hoppsan

jaa åkte iväg men de blev ingen kofta fanns inte :/
men fixa naglarna blev de och nu jag kan knappt skriva här på datan skriver skit sagta på  msn oh allt hahh 
lite svårt att görade mesta men  vänjer mig hoppas jag ! ;)
och jag ska nog åkte till eskilstuna eller örebro imrn med syster   dirr efter skolan! ;)
sen senare imrn så blire kolla på match arboga södra mot arboga ifk ! ;) så de blir nog kul :)
hoppas skolan går fort imrn ,, jag vill bara attde  ska bli lov nu  ;) haha känns ju bara att säga de när vi  nyss haft sommarlov, men men nu ska jaggöra omi mitt  rum tror jag !  sen chillar jag bara resten av dagen som är kvar ska nog  ut och gå sen senare ikväll med :)) puSs hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0