hos linn :)

sitter här hos linn nu
fast hon är oh fixar sig just nu ;)
sen ska hon fixa mitt hår orkar inte göra de själv oh jag måste färga håret innan skolan börjar :O usch jag  vill inte med måste de är skit ful gult oh utväxten är typ 2-3cm nu så de är ett måste,
vet inte riktigt om jag vill vara blond längre,...
fast jag vill ändå inte färga brunt, så jag venne hur jag ska färga alls kör på de amanda sa rosa oh grönt!
skulle kunna ! hehe nej de skulle ja inte kunna jag bara ljuger aldrig ! :)
jag ska nog färg oh klippa de kort kort om jag vågar de visar ju sig, men jag må¨ste iaf färg oh klippa deblev mke för färga håret nu tycker jag ! ;)
haha nej nu ska jag ta oh kolla vart linn har sin plattis för måste platta mitt hår
nu kom linn igen så nu får hon hämta den :)
haha den låg visst i sängen ojoj blind tjej !
nee nu ska jag kolla på ny mobil på internet,
ellerk olla om jag hittar nån jag vill ha eftersom  den mobilen jag vill ha vägrar komma in så,. kanske kör på en likadan som linn har den är ju kanon bra,
  rebecca kanske kommer hit sen med ? ;) de visar sig
puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0