kan inte sova

aau nu har m6p kommit hem fick en massa godis:D
miilöövGODIS;
annars gjorde jag inte mke åkte ut med hundarna oh gick långt lillla nova fick inte följa med för hon ska ju få valpar snart :D  om lite mer än 1vecka:D
jag ligger i sängen nu oh lyssnar på musik oh jag tror jag håller på att tappa rösten :O
helt sjukt men hallå kan ni tänka er en tyst ida eller ? eeh nej aldrig i livet mitt liv ör att prata liksom,
menmen ooh  klockan är ju över 12 vilket betyder att de är den 6 augusti idag då jag och nelly har haft hål i naveln i 1år!:) grattis till oss liksom :D  hahah ooh vill ni veta en hemlis min pappa vet inte om att jag har hål  har fan lyckats bra hållt de gömt i 1 år nu han kommer aldrig se de lovar :D hehe cooltjej liksom:D
jaja imrn blire de nog bara kolla på träningen har ju inget röst kvar eller nått oh har förstfarande ont i min tå ! :o:(
så den får vila imrn hehe .
men upp oh kolla ska jag göra bara de inte regnar :D menmen imrn är de rodden oh jennie oh matilda ska ro så ska kolla ! :D kan ju få sig ett gott skratt där kanske ? ;)  får se om dom nu är så dåliga som dom säger kanske är värsta grymma ju oh vinner allt vem vet ? ;)  jaja  jag vet inte alls vad jag ska skriva nu, jag sitter iaf vid  datan snackar med några stycken bara lite smått tråkigt ska nog satsa på att sova snart :D  kanske köper ny mobil imrn  om den har kommit in :D  hoppashoppas för liksom hur kul är det ed en nokia  3310 ?  som inte ens mellanslag funkar på ? ;) annarshade den vart kung men nej inte nu , för alla mina naglar har gått av tack vare den jävla 0an som inte funkar ;)  hahah nu kommer allt onödigt farm oxå  :D
men tänkte vara snäll så eriak har nått att läsa på sjukhuset !:D<3
kanske skriver igen senare om jag inte somnar:D klockan är 01,18 nu
vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0