kollar film

idag blev de  skolan först helt okej dag fast lite små tråkig inga raster så lektion efter lektion hela tiden men vi hade vikarie på no och båda so lektionerna och bild hade vi inte ens,
sen drog jag becca hem till mig efter skolan, vi käka och jag packa mina fotbolls saker och så cykla vi upp till henne och så börja vi kolla på dagboken  skit bra film :)  jag börja grina så bra varen och rebecca somna typ för hon hade redan sett den och var trött;p så satt där hos henne och grina när hon typ sov :;p och sen blev vi nästan sena till träningen för vi kolla ju på film så vi fick pausa och ta på oss fotbolls sakerna och glida till träningen och sen åkte vi till hennes efter fotbollen, och kolla klart på filmen :)  sen blev det  hem och nu är jag hemma kollar på linas kvällsbok på tv ;p hehe , så nu ska jag till tven igen för nu börjar det :)

och imrn fyller LINN SIMONSSON 15 barre ! blir fira henne i helgen  med tjejerna :))
puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0