löördag! ;

mjaa idag ringde klockan halv 9gick upp på engång fast ville gå och lägga mig lika fort igen ! :o var så sjukt trött usch
menmen jag gick upp tog på mig åt borsta tänderna sen var klockan redan 09,25 så det var bara börja cykla,
träffa även elin efter som de var med henne jag dömde  så vi dömde 2 matcher var 10,00 och 11,00 och de gick kanon bra
måste bara säga det att södra vinner nog hela dom hade inte förlora nån och alla andra lag hade förlorat 1gång minst ;p
hihi jaja,
nu blev jag 250 kr rikare oh har hela dagenn kvar nu:D
det blev kanon för brukar ju sova till en 12tiden nu när de vart sommarlov,
nee nu ska jag duscha sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra ?
ska nog iaf kolla match sen med  amanda oh linn, trorja;) fast den är ju liksom vid 3 tiden,
duschen nu puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0