match idag

tjaabbba ,
juste nu sitterjag och linn hos linn,
vi kom typ precis hit vi har v art hos mig , linnsi sov ju hos mig igår , :)
alltid lika kul men den tjejen ! hahah inte alls lika kul när man ska sova oh hon hoppar på en så man fär hjärtklappning typ :;O ;)
haha , jaja vi vakna typ vid 11 tiden gick upp oh åt frulle , sen ner igen jag somna typ om oh linn kolla på sanning eller konka, hah ! ;) bra dålig film menmen
nej nu ska jag kanske göra om min blogg om jag orkar ! ;) vem vet
sen har  vi match vad halv 7 samlign halv 6 typ;p
justwe sen igår när jag var oh shoppa fick med mig en del hem oxå!
tröja
3 linnen/kläningar?
1par lacktights
en kjol
oh sen lite smink oh så! ;)
nejnej nu ska  jag försöka göra om den
puSshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0