onsdag

ojoj jag hinner inte med bloggen alls känner´ja,
men ska skärpa mig nu ,  vi ´är iaf hemma från hbg där vi slutade på en andra plast i b-slutspel riktigt bra tjejer! :)
hade riktigt trevligt där mend trodde de skulle vara lite bättre än vad de var faktiskt ;p
aah  vi träffa massa nytt folk där nere riktigt roliga typer!  säger bara vem fan kom på bulle me bulle ?;) 

jaj sen efter när jag har kommit hem så har jga inte gjort spc mke typ chillat vart med brudarna och tränat
aao men idag så har jag träffat erikaa babee  pluttan  :(  vi var där oh fika med tjejerna ( jennie matilda amanda linn)
ooh prata en massa om allt möjligt berätta om hbg oh allt : )  trevligt men hoppas det blir bättre snart gumman ,
just nu sitterj ag hemmma väntar på att m&p oh jessica ska komma hem , dom kommer vid 8 halv 9 tiden typ :D fårse om man får nått roligt av dom kanske ? ;),.
jaa nu ska jag bara chilla pussharebra ! :)

bilder från hbg ska komma :D snodde den här av matidla ! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0