rodden

somna aldrig igår ,
var vaken till 05,13 :o då stängde jag av datan !
sen ringde klockan vid halv 9 men då när jag vakna kunde jag inte prata oh hade sjukt ont i halsen så blev ingen träning smsa till tränarna oh sa de sen var jag vake ett tag sen somna jag om igen ,
ooh nu sitterjag här inte gjort mke idag vart i solen  en stund de är så jävla varmt!: D älskart
nu vet jag inte vad jag ska göra ska ju kolla rodden sen med erika matildalinn amanda:d
sen blire vara med dom efter med : -9
ooh jag tror jag får damp på fitt expert snart! mobilen dom sa skulle kommit för typ 1,5 vecka sen har inte kommit eller dom skulle ringa  när dom kom oh dom har ju inte ringt :o fan lack jag blir på sånt!
nej nu ska jag kila pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0