skolstart idag då

hejhallå,
idag starta morgonen med att klockan ringde vid 7 tiden gick upp  åt  frulle sen ner tog på mig kläderna fixa håret sen upp oh sminka mig,borsta tänderna sen till skolan typ,  kom till skolan då kändes de som att vi bara hade haft lov nån vecka typ :o men de var kul att träffa alla igen , :9
och dagen gick väl väldigt fort sluta vid en 13,20 så det  känns helt okej nu iaf,
de jobbiga har ju inte börjat än !
jaja dagen sluta med matte, jobba inget fick bara sakerna och prata om året typ,
så nu jävlar kör vi igen,
mjaa  idag lite senare så äre fotbolls träning som gäller sen vet jag inte vad jag ska göra den börjar ju vid 5 tiden tror jag ? men ska nog iaf dra till amanda tidigare ;) 
 puSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0