sovdags för mig

mjaa nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik,
blev visst inte sova var inte trött och känner inte föratt sova just nu ;) hehe
jag tänker lite på vad jag ska ha på mig imrn jag vet inte alls det kan ta sån tid med de imrn , jag vet verkligen itne vad jagska ha på mig , så shoppa är ett måste snart igen ;) hehe menmen  de är ganska mke jag vill ha just nu,. synd att man inte alltid kan få som man vill och allt man vill ha , det får man leva menmen eller ta några saker i taget, kanske, memendesto längre jag väntar ju fler saker kommer jag på men ett måste just nu är
skor
mobil
vägghylllan
1 för jag kan ju inte ha sommar skor nu ju :s det regnar och är kallt ibland så,2 och mobil den jag  har ni man kan prata i den i 2 minuter sen dör den, om du man inte har i laddare så, om nån vill ringa så måste de gå fort, :sdåligt!
3och sen vägghyllan är ett måste i mitt rum nu när jag gjort om har ju en massa saker som inte får plats och har ju inga hyllor eller sånt typ så har kollat ut en hylla på ikea nu ;p

det var ju 3 måsten typ, sen är detyp 1000saker till ,menmen
nu skaj ag borsta tänderna och lyssna klart på mina 5 låtar som jag har kvar på listan sen sova ! ;)
puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0