tjatja

nu är det  sista dagen innan skolan,.:(
lite tråkigt men ändå ska de bli lite kul oh träffa alla igen men men
idag känns det som de blir en slapp dag men måste endå fixa lite saker oxå, ;p
igår jag gick oh la mig vid 12 tiden skit skönt somna typ dirr, vakna vid 9 tiden gick upp men sen  la jag mig i sängen och bara låg däroch tänkte imrn är man i skolan nu då,. hehe men sen gick jg upp käka frulle sen  nu vid 12 tiden käka jag lunch  känns lite skönt att man vart uppe nu ett tag : )
mjaa sen vid 3  så skaj ag åka oh fixa lite saker tror jag för då slutar mammi jobbet, så
men skulle vilja åka iväg och kolla på en ny mobil men känns inte som de blir idag iaf, menmen
ne nu vet jag inte alls vad jag ska göra!;o
kanske försöka fixa om designen, om jag orkar sitta med de ;P
de visar sig, den vägra iaf bli bra igår så
puSs hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0