tjatjaa

tjabbba !;)
 jag vakna oh gick ut oh la mig på taket oh sola sjukt varmt  gick in oh duscha ohså vid halv 2  sen så spela jag nått sjutk kul spela typ på gamlaste nitendo ! ;) med min syster (jessica) och det är  inte varje dag jag är kompis med henne,.de spela vi typ jämt när vi var små skit kul tills det hängde sig när man var på 58de panan! ;) hehe men kan koden dit nu FGJJJ heheh kanon bra minne liksom ! ;) men vi orka inte starta om de för eftersom de är sjukt gammalt så startar det inte på engång ! ;) men får ju sitta ett bra tag tills de startar om de orka inte jag så åkte med mammi till affären oh handla  glassss i stora lass! mummmms tjockis nästa typ !hehe
jaa varför ha tvättbräda när de finns torktumlare ?;) palla vara gammalmodig liksom ! hah nej menmen
nu ska jag sätta igång en film som jag har köp hehe He's the girl,
blev ett måste eftersom jag har ju redan she's the man , och har inte sett he's the girl, så nu ska jag kolla på den sen  ska jag nog äta hoppas att maten är klar då för börjar bli hungrig ! ;)
puss vi hörs efter filmen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0