trött tjej

mjaa kom hem vid 1 tiden typ,
 det var en helt kanon kväll tack alla ! :) träffa nytt folk idag med !  riktigt snälla
aau sen blev det stan då gick alla åt olika håll typ : ( men men  jag hade det riktigt trevlig innan som sagt:D
 på stan vare en massa bråk :s as läskigt stog och kolla ett tag blev fan rädd av att bara stå och kolla, varför ska man bråka för ?
jaja, träffa även en massa andra trevliga på stan, sen finns det en massa bilder på allas kamror eller iaf rebeccas mimmis matilda amandas ?   ;) dom får skicka om de är nå bilder vi vågar lägga ut :D  vi körde ju sanning eller konka så blev en del fula bilder där ! ;)
iaf när jag kom hem snacka jag lite med mina föräldrar haha och gjorde några mackor grymt gott:D var ju typ as hungrig sen gick jag ner tvätta bort sminket oh borsta tänderna:d  oh nu sitter jag i sängen med bärbara,
jaja nu ska jag sitta här vid datan ett tag till klockan är 02,45 oh är inte ens trött :o ;)
men men puss vi hörs ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0