trötttjej till 1000

mjaa efter matchen drog vi oh köpte hårfärg!
 sen hem till linn med henne oh amanda, blev inge rebecca idag,
menmen vi färga linns hår och chilla typ jag  lyssna på emolåtar hela kvällen typ ! bhuhu 
och så skulle jag sjunga till alla gick ju inte alls för bra !  hahh ida sjunga´liksom hahahaha!
jaja jag är bara avis på alla andra som kan så,
 mmh sen kom julia och cajsa oxå tkte lite synd om dom som fick hör mig, dom får alltid sen min bästa sida nooot :D
 är nog bra övertrött var ju uppe vid en halv 9 så ,
oooh imrn skajag cykla med amanda till samlingen hon har ju samlign 12 ;p
 mjaaaaa chillkväll för oss blev de iaf ! :))

för jäkla bra är ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0