väntar på ls




kom precis hem från träningen och nu väntar jag på att linn ska smsa ,
för hon skulle göra de när hon cykla , ska möta henne vid konsum vi ska färga håret på henne , vet inte vilken färg än, vad tkr ni ?;)
jaja igår  vakna jag hos linn med henne och amanda sen chilla vi vi åkte kolla på match oxå;p sen drog vi en glass på donken sen sov linn hos mig, så idag vakna vi   kolla film käka kolla på film sen kom amnada med! ;) sen var klockan redan 4 så då var linns pappa gullig oh hämta oh körde oss till linn hon packa sen blev de träning i de mysiga regnet,.. :( men men helt okej träning, ooh nu chillar jag ska  snart cykla oh möta linn nu ! ;)
men jag hör av mig senare efter jag färgat hennes hår och hon ska ju sova här ikväll med så : ) det blir nog bloggande på hennes eller min blogg ikväll eller kanske bådas ?,
de visar sig : )
sen  blire spela match på söndag kanke 2 om jag har tur ;)

fin fin bild ! drar jag till med oxå !
men nej nu ska jag kila puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0