12 DEC

hellu.
inte haft tid men igår var de lucia börja 06,45
tungt. men men sen hade man so prov, gick okej VG om vi nu räkna rätt ;)
sen blev de massa galna saker men rebecca inte ovanligt brukar sluta så när man är med henne ;)
kolla även idol hos henne,
så jäkla glad när erik vann!:D:D
jaja låna hem några beck filmer av henne, så la mig kanske vid halv 4.
juste bilder från lucia kommer imrn!:

men nu vakna  runt 1 käka sen fixa mig sen omna jag och nu ska jag snart möta rebecca som skulle kommit vid halv 3 men som sagt hon somna med så nu ska jag möta henne vid konsum! ;)
och ikväll blire kanske umgås men några bara ta det lugnt tror ja?;)
menmen
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0