20dec

mmh. senare idag ska jag träffa emilia måste snacka lite men någon som inte säger de till någon annan.. hmm
blir ingen träning för mig den här söndagen heller eftersom är halv sjuk och kanske vill sluta, 
                                                                                                                                                                       ojoj,
nu sitter jag här igen, filmen jag kolla på fick mig att tänka efter lite.
är typ fortfarande lika arg som jag var igår, men sanningen kom iaf fram igår även fast den kan svida ibland...
trodde jag fan inte, helt jäkla sjukt hur arg jag var/är..
och ja kanske sa saker jag inte mena riktigt, men jag sa iaf inte saker jag lovat att inte säga 
lita på dig till 100

4dagar kvar nu
6dagar kvar,
nej hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0