hemma idag igen..

jaa blev hemma idag igen känns ju inte som man blir bättre doktorn väntar halv 11,
och nej jag vill inte dit för jag vet vad han kommer säga som vanligt när man är där att man är frisk
fast man typ är halv död, och sen när jag fått en annan läkare typ nån dag efter så har jag alltid haft något
 men enligt han gubben som knappt kan svenska så är man jämt frisk.
usch menmen skulle ju vara skönt att vara frisk faktiskt!:-)


känner mig lite dum när jag såg att michelle oxå är sjuk,
eftersom jag hosta på henne när jag var hos henne i helgen och
 sen dagen efter hade hon jätte ont i halsen och lät precis som mig typ!(y
rätt snälll kompis, hah tror jag gjorde precis likadant med amanda förut med haha,

nej nu ska jag in och kolla på rexnet hur de ligger till med läxorna oså, innan jag ska iväg.

22 d a g a r kvar helt sjukt va tiden går fort!
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0