pluggat klart!

hej igen
nu börjar min redovisning lika något!:-)
har hittat ett prefekt klipp och jag kommer ju ihåg de mesta vi fick höra när vi var där i somras så kan ju de kanske så bra när man kollar på bilderna i klippet. har ju även skrivit endel,
så nu ska jag träna säga det här igen får det till typ 16 minuter nyss så
måste ju klämma in lite mer text! det tog 18 först men nu är de 16,
fan va glad jag är över att  de går så bra nu :-))haha
jaja men sen när jag ska säga det i skolan så kommer det typ gå på 10 minuter ist..:( kommer vara så nervös så kommer säga allt så fort,
menmen nog om det nu ska jag hjälpa mamma sen möta michelle och senare kolla på lucian!:-)
 ska även kolla med rebecca om hon skulle med :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0