hbg nästa

mjäääää, hbg imrn allt är packat oh klart ! :) men mobilen jag skjulle köpa  den hade inte kommit in än :( så ska till patrik oh låna en för den jag har nu har ju hets ! , jaja allt är klart oh jag oh linn är nu hemma hos linn  linn packar ska snart  hjälpa henne lite : )),  idag städa vi iaf typ hela huset sen så tog jag mina grejor oh flytta upp till linn för imrn åker vi ju !
ska bli så jäkla kul, hoppas jag iaf ! ;) kommer sakna min erikaplutt :(
mjääää kommer snart upp med  tror jag så sover vi 3 här :D eller vi ska vara vakna jätte länge så vi kan sova 7 timmar i bussen som väntar imrn , ojoj hur ska de gå och soova där och om nån spyr så kommer jag med spy jag varnar er spy inte !  är ni snälla ,
usch jag sitter oh tänker hela tiden på att jag har glömt nått hemma men hoppas jag har med allt så det inte blir att man glömmer nått viktigt som jag brukar vara rätt bra på att göra typ ? :O
haha men nej amanda oh linn hjälpte mig så de är deras fel om nått är glömt  säger jag bara :D
hahah vi har ju vart så duktiga hela veckan bott hemma hos mig klarat av att använda  diskmaskinen oh tvättmaskinen oh klarat av oh laga mat vattna blommor gå ut oh gå med hundarna mata hugo oh städat ! :) fan stolt över mig själv , just jag har ingen kamra ens så nu får alla andra ta en massa kort oh skicka en massa bilder liksom :d
 klockan är 5  nu så  nu ska jag hjälpa linnsi oh packa sen kanske jag skriver sen för vi ska käka oså när mjäää kommer men de tar så långtid :O  ssegtjej  sen efter de ska vi  handla godis för 500kr och comviqkompis 195 sen typ nå fika :d haha de visar sig :D godiset är viktigtast  iaf
nej  nu ska jag lämna datan oh hjälpa den där tjejen innan jag blir tokig hon springer bara fram oh tbx så :D och vet ni vad ?:)) jag hitta en massa kanon söta bilder på mig  oh linnis ! haha kommer några nu d:  vi bjuder
vi hhörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0