shopping

hellllu har inte orkat men datan för har typ  inte vart hemma oh mimmis data är söönder , ;P
men i tisdags så var jag i v-ås köpt lite granna
onsdags var jag med michelle vi hade chill dag typ:) träffa även linn amanda på kvällen gick en sväng och prata en massa oh sånt,: 9
men idag
blev det shopping igen i det mysiga regnet  åkte tåg in till örebro men de regna så tog bussen in till marieberg käka donken sen shoppa lite granna bränna pengar!;) snart fattig igen :(  får vänta till den 20de då jag får pengar igen ;k och det känns inte bra nu käka först donken på dagen vid 2 typ sen  pommes oh kebab  när vi kom hem oh venne när de var rikgit åkte upp till michelle dirr hennes pappa var snäll och hemta oss vid station :)
hihi nej men nu vill jag ha lite sol jag har blivit hur blek som helst igen, och saknar värmen,
men men imrn blire kanske kolla på ny mobil har ju inte hunnit kolla efter de på hela veckan;o fullt upp liksom ;)
men sen ska jag va med michelle oh nelly färga michelles hår ;p och det är hemligt  vilken färg det blir :) vet ju intesist jag färga det så blev det grönt!(y hihi:D
 

gamla bilder på mig oh michelle,
men vi hörs  xoxo jannika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0