tjabbba!


sen idag så har vi inte gjort nått alls linn  och jag sitter här eller linn sover typ ? och amanda är hos sina grannar istugan men kommer hit ikväll hoppas jag ! ;)  
jag och linn har lletat fram en massa kläder jag inte använder som hon kan få  både skit fula och fina! ;) men ett gått skratt vart de  iaf !

nej nu ska vi vidare oh hämta linns laddare, och sen köpa hår färg jag ska färga håret eller linn  ska ? ;) jaa både lös håret oh mitt ska färgas så  pengar hejdå typ ? :p spara oh ida är inte samma sak liksom :D

nej nu ska vi gå :) o
oh  nu har min syster oh sara oh dom åkt till  grekland, så nu är det bara jag oh jesse hemma  oh linn oh amanda:D  eftersom mina föräldrar åkt bort dom med :D
nej nu ska jag väcka linn sen ska vi dra puss***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0