00,30

är den nu kom hem för typ 30 minuter sen ;)
 vart match och vi vann med 3-1 ( becca 1 amanda 2), och jaa hade as ont i knät vilket jag inte fick för deras tränare !
hahah pinsam han är och damp på mig  för jag bah bhuhu till erika när jag hade ont och han bah flipppa och sa att jag skulle sluta moppa deras målvakt ?  så jävla kul att en  som är 30 år äldre börjar kaxa med en ! bra mogen liksom hahah , och herregud vare fotboll vi spela eller hade du bara hets för ert lag va så dåligt ? tkte fan synd om tjejerna i vik deras tränare skrek bara på hur dåliga dom var och klaga på dom hela tiden, dom försökte väl sitt bästa med den var inte lika bra som vårt kanske, hahaha  jajaj så jag tkte iaf det var lite kul att han kaxa med en som är så pass mkt midre, liksom. jaja sen efter matchen blev det hem till linn  och jag linn amanda sjöng hela vägen hem och sen berättar amandas pappa att adam hade lurat amandas mamma och sakt att amanda bröt benet ! ;) hahaha as :d  jaja micke skjussa iaf upp oss till linn där vi kolla film med linns mamma och cajsa:d  kolla på i taket lysser stjärnorna' den är  helt ok, jaja iaf sen skjussa tommy oss till amanda linn hämta sin laddare och jag tog min cykel och cykla hem, jaja och nu sitter jag här ska upp och hämta lite cola och kolla om det kmr nått bra på tv sen soooova, jaja och imrn midsommar med det ska regna så hoppas vi några tjejer iaf hittar på nått ! :) ♥ skulle vara trevligt,
xoxojannika

Kommentarer
Postat av: amanda

hahah, roligaste matchen ;D

2009-06-19 @ 00:49:08
URL: http://amandahiill.blogg.se/
Postat av: ida svar

hahah jaa rätt kul var den!;)

2009-06-19 @ 15:30:24
URL: http://jannikaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0