1 dag nu !:))

 sista dagen nu och imrn får man sooommmarlov !:D
nu känner jag att jag har massa jag måste göra :O ;)
och fick lite färg igår :-)
jaja ska snart till amanda eller hon måste komma hem först sen ska jag dit sen  ska vi till jennelie tror jag ?
iaf blir nog sola senare hahah gud va kul det var igår ! ;) och nu ska amada med oxå hon ska sola för första gången ! ;)
haha ojoj blir nog lära henne idag med , ;p  bara  hoppas på lite färg:D fast helst brun inte den röööda !
sen ska jag till syster en sväng och fråga om hon kan fixa mitt hår imrn och när jag skulle vara där på morgonen eftersom hon ska jobba imrn tidigt så  måstte jah dit tidigt iaf jag sa ha hjälp med håret !  ;) men men ska man vara fin får man lida pin !:))
 hörs ssenare ikväll :D

xoxo jannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0