ändrade planer

ändrade planer, amanda kom nyss hit , jag och linn amanda sitter hos linn, blev varken matilda eller amanda,
så jag och linn hr suttit och gjort massa designer nu ! medans vi väntat på amanda . blev en massa! :) riktigt fina oxå,
jaja jag och linn skulle göra en video till bloggen men de funka inte, så vi tog kort 

 så här såg jag ut då 
 

en bild på mitt hår men inte så bra, linn sötis fixa kanon fint blev det ! :)

linn och jag inte så jätte seriösa;)

linn som ritat eller skrivit för jag ska göra en sån liknade som tatto kanske ! ;)

så kan de sluta när de regnar ute! !
 amandas design
 2
 linns
 min1
min2

 balla ur på de där! :)

xoxojannnnnnnnnnnnnnika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0