´donken 2 gånger

idag  så först  åkte jag  till köping  dom sa att jag skulle till västerås  så åkte hem sen åkte jag och pappa till västerås
var där i typ 2,5 och bara vänta på min tur. sen när det väl var min tur så tog det bara 10 minuter så fick jag gå så då åkte jag och pappa hem igen sen när allt var klart,. så hann inte med konfan för kom hem typ runt 2 så tyckte det var onödigt att gå dit då så jag drog till mina favoriter linn och amanda sen drog vi till donken och käka och åt glass plus meny och allt ! ;) sen var klockan så mycket som 4 så vi börja röra oss mot  träningen (fast vi hade bara teori) som börja 5, och påväg dit så smsar matilda och säger att vi ska med henne och erika till donken efter teorin, och vi tackar inte nej till donken med  dom kanon tjejerna så aah blev cykla ut dit igen :)  tog en glass och prata och en massa prat och planer:)
 sen drog vi hem  erika  till sig jag linn amanda till linn och matilda till sig, sen efter att linn hade hämta sina grejer så åkte vi ner till amanda skulle hämta min jacka som var där oså, sen åkte jag hem och linn och amanda till stan typ :p
 och jag  hann hem till lite innan 9 så satte på tven och  satte mig där sen börja ju dh klockan 9 så kolla på det , och efter det så duscha jag sen nu sitter jag här och har målat naglarna och har läst en massa bloggar, och snackar lite med nelly om imrn blir ju stockholm imrn ! :))) haha fårse hur kul de blir liksom . ;)
jaja jag hade iaf nyss skrivit typ allt de här och lite mer men så försvann det min data fick hets och la av så fick skriva om allt och jag borde sova nu så jag orkar imrn för då åker vi 8,05 så  bäst att sova nu tkr jag ! ;)
ska även ringa linn och amanda imrn när jag är i stockholm ! 5 ggr sa vi va ? ;)
och jag tkr alla ska smsa med mig hela dagen imrn ! :) glöm inte det !

här har vi en bild från skolavslutningen, på bilden är det
nelly rebecca elin linn jennelie amanda michelle.♥

xoxo jannika

Kommentarer
Postat av: Anonym

donkan <3<3 hahaha, snyggisar ni va :)

2009-06-18 @ 22:44:25
URL: http://mmatildabolander.blogg.se/
Postat av: ida

du var säkert ur snygg du med på stranden! :9

2009-06-19 @ 00:17:19
URL: http://jannikaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0