hemma!

ängtligen hemma men har haft det riktigt kul i polen!;)
haha men rätt seg start roligast var ju sista dagarna helt klart och bilder kommer såfort jag orkar lägg in dom på datan viulken jag verkligen inte gör just nu ! ;)   fick med mig lite små saker hem !;) parfum,lila solglasögon, klänning, nagelack, navelsmycke och lite sånt ! , lite smått om alla dagar
Måndag-  satt brevid nelly på planet ,vi kom dit med flyget, åkte till hotellet, dela rum med nelly matilda emma, sen drog vi typ kolla rumt i hela området lite i stan oså,
Tisdag- vi åkte till konsertrationsläger(var på Auschwitz & Birkenan)! as äckligt och helt sjukt hur det kan ha hänt!  sen åkte vi typ hem och jobba elller ah vi sjöng oså  och typ egen fritid käka, juste jag och matilda testa äta tvål inte alls lika gott som de lukta,... finns vidio på de.
Onsdag- vi vandra i en gruva gick ner 135 meter under marken 800 trappor var det bara att gå ner sen vare en massa mer sen men kunde gå ner på hela 900 meter. sen åkte vi in till stan var i nån kyrka och kolla och sen så fick vi gå runt på stan och shoppa oså då så klart drog jag matilda nelly albin till det största shopping centrumet på 270  butiker sjukt stort, sen åkte vi hem fixa sen var ut till stan och käka med alla igen.:)
Torsdag- vi besökte  kyrkan på vavellkullen, sen slottet, sen käka vi och sen blev det hem och vi typ sjöng och umgicks allihop, hahah och matilda lärde mig och tim att dansa!!!:D det var grymt kul faktiskt, 
Fredag- vi gick jag och matilda upp som vanligt 06,15!!!!!! sen käka vi frulle 06,30 sen typ packa man och fixa allt och sen åkte vi med bussen 09,00 mot flygplatsen men vi stanna vid en shopping centrum och shoppa lite sen käka vi sen åkte vi vidare med bussen till flygplatsen tecka in och sen var planet försenat till 15,00, så det blev försenat 1 timme, men flög vi hem till sverige satt med matilda och joy på planet, sen  äntligen i sverige!!:D  1 vecka kvar nu bara!!!
 borta bra med hemma bäst,

sen  skriver lite mer vad allt vi gjorde  nån annan dag när alla bilder kommer upp , för är grymt trött nu och jag saknar linn och amanda som idag åkte till finspång när jag kom hem, :(:(


men imorgon ska jag till badhuset med michelle: )

xoxo jannnnika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0