lördag

hellu,
igår hade jag verkligen ingen ork att skriva och hann typ inte heller ,
först gick jag till skolan, vi hade fotboll gäddan vs sture gäddan vann! ;)
 sen blev det hem för vi skulle åka vid 11 till örebro , min syster tog ju studenten så skulle kolla på henne : )
så det blev stresssa hem duscha fixa mig  sen åkte vi och plocka upp nina och sen vidare till örebro;)
kom dit sepe långa köer! sen när vi väl var vid skolan skulle vi hitta parkering och det var typ fullt överallt men vi hitta en till slut men man fick gå en bit. men sen kom vi dit och sen kom ju josefina hon fick helt klart finaste nallen av mig ! ;) hahahha en skit ful orange orm men student mössa på!;) men jag köpte en björn oxå ;)
sen åkte dom iväg men vagnen och sjöng och var glada! ;) haha hata livet, vi hade iaf otur men vädret, och de är över nu ! kommer jag ihåg iaf! sen efter det blev det hem käka oså sen drog jag till amanda där linn oså var :)  sen kolla vi på fotboll, bra spelat! ;)
och då fick vi veta att de blev match för oss på söndag,
sen blev det hem till amanda sen en sväng till t-backen
och jag skulle kunna döda mitt huvud de var typ störrre än solen !

idag,
har jag inte gjort ett skit , har as ont i huvudet nu med :s helt sepe
och hets får jag med på att jag har så tråkigt försökte sova men de gick inte,
och ingen anning om vad jag ska göra. jaja nu ska jag leka lite med söötis niilo eftersom han ändå är här ::D:D
helt kär i den typ ,
och sen kanske de blir en sväng till patrik och hämta min mobil eller hans gamla fårse ! ;)

babeeniilo!:)

xoxo jannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0