måndag

nu är det måndag
har stekt på badet 2 dagar nu med mimmi lör och söndag, precis som gamla tider,och nu känner jag hur jävla brännd jag är  helt röd,   aj
jaja men blir väl brun sen ! :)  hoppas jag iaf, 
 jaa idag så vare konfan idag igen och en vecka framåt,
  på onsdag ska jag döpas!!!!!
och på söndag  är jag klar:D:D klockan 11 på söndag i vita kyrkan går vi med våra vita kåpor!
 glömm inte i vita kyrkan,
  ssska bli så jävla skönt och har redan planert kvällen : ))) men de är hemligt och omdu inte vet så får du inte de heller ; )  då får ni väl se eller läs på bloggen sen ; ) men de kan ju bli ändrat med men de hoppas vi inte på :)

nu ska jag  nog ringa mimmi och se vad hon håller på med kanske hitta på nått med henne ska iaf ut och gå senare med henne :)
'

xoxojannnika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0