måndag

hallå!? har inte vi sommarlov nu ? usch känns inte alls som det blev upp vid halv 8 8 idag konfan
kändes precis som man skulle till skolan och vi ska ha nått men konfan hela den här veckan imrn är nått 09.00-15,00 och på onsdag ska vi till stockholm och torsdag ska vi typ träffas och fredg lördag söndag är vi lediga innan det är dags för polen., och vi cykla upp till herrfallet :O! i regn och allt, så cykla vi upp dit helt  världelöst vi cykla upp typ 'lekt' prata en massa det är ju bara 7 dagar kvar nu, käka och en massa  sen fick vi en dagbok! som vi ska skriva i hela den här veckan och sen veckan i polen, lite så töntigt men jag och nelly ska vara seriösa med den? fast hur de gick med serisöt idag det vet jag inte hahah klistra en massa klistermärken på boken och så;p jah tog bara massa hjärtat och blommor och sen bilar!;) och en pirat alkis x)

jaja blev iaf dyng blöt usch ! hade 3 tröjor och en regnjacka ? men ändå var alla 3 tröjor blöta:o
så var riktigt skönt att komma hem i värmen och byta kläder och allt,

och kul att man får sms först bah matchen idag ska spelas på meken istället för på ekbacken.
sen nu 45 minuter innan samligen får man ett till sms där det står matchen idag är inställd och det är teori imrn !?
 usch va arg jag blev nu :O!

hallå vad ska jag göra nu då matchen är ju inställd!
ring eller smsa om ni vill hitta på nått!:DD

xoxo jannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0