midsommmar

har bara umgåst med familjen  och om ett tag ska jag dra upp till linn och senare vidare till matilda,:)
just nu väntar jag bara på  att linn ska smsa, för hon är hos hennes kusiner och hon skulle smsa när hon skulle åka om ett tag :D och nu sålänge medans jag har väntat så har jag jobbat lite på en design, haha ojoj går inte alls bra ska nog fråga om lite hjälp,  jajaj och ikväll blir nog fira midsommar med tjejerna ! :) hoppas på att det inte regnar då!  för just nu går det ifrån skit soligt till regn hoppar däri mellan hela tiden så hoppas det står fast vi soligt nu ! :)
jajaj ni ska få mitt resultat på designen! fast väldigt liten för ni får inte se hur dålig den är på nära håll ;) har 2 till som jag inte tänker visa nu !



 hoppas alla får en bra midsommar,

xoxojannika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0