onsdag

jaja det blev stockholm trevligt, lyssa på  en massa om andravärldskriget oså, det var rätt intresant faktiskt fast lite jobbigt med att sitta still och tyst i flera timmar, ;p sen blev de donken, och alla vet väl redan att jag älskar donken ! :o
hahah jaja sen blev det tbx dit och lyssna på  en massa annat , sen blev det glass och kolla runt där  lite,
 och sen när vi var i  typ kyrkan så tog jag och nelly kort även om det stog typ överallt  att man inte fick hahah x) men de fatta inte vi alla andra  tog ju oxå kort haha ;D

jaja sen hem resan kändes sjukt lång, satt längst back med nelly albin danne anton, haha  typ helt sjuka är dom :p
men vi snacka om en massa och haha sen  fattar jag inte hur det ska gå till i polen alla  där åherregud liksom va kul vi ska ha men jag tkr det är lite tråkigt att inga fler tjejer jag umgås med ska med ju :O
 kmr sakna dom haha ;D deras sjuka saker liksom menmen nu ska jag inte ta ut nått i förtid liksom, ;p det kan ju bli kul iaf, jajaj imrn är konfan igen 9.00-15,00 sen blre linn och amanda sen match !  mot vik med div 2,
 så vi ska försöka få så att jag får spela fram :D! haha

jaja jag linn amanda drog som vanligt ut till donken haha en pommmmes ohså! ;)
jja sen så kolla vi lite när rio och dervis spela tennis , haha kassa var ni !, :)


och bilder kommer ida hade med sin kamra och fick några riktigt snygga ! spc när nelly sov,

xoxojannika

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommer sakna dig när du drar till polen! :-(

meen duu, jag ägde linn på tennis iaf ;) <3 hahah

2009-06-17 @ 23:29:46
URL: http://amandahiill.blogg.se/
Postat av: erikaaa ;*

inte fan ska du spela fram iaf cp! ;-))

2009-06-17 @ 23:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0