skola skola skola

hellloj
så sjukt  trött på skola skönt att alla prov oså är klara nu men har en massa redovisningar i englska, so sen några matte läxor. annars är jag helt klar med allt skönt så ska sätta mig med So'n som vägrar bli klar typ :O

och det var orienterning idag vi kunde haft sovmorgon till 10 men nejnej vi var tvunga att gå till skolan för ha m-tid i 10 min sen fick vi vänta ute tills klockan blev 10 då fick vi börja. och idag var det  inte alls skönt väder regn. :o :( och kallt. och mådde illa hade ont i huvet och var as trött så jag sket i hk  för vi skulle ändå bara städa och har vart med på nästan alla lektioner så jag kan ju inte få g bara för jag hoppar över en hk lektion,

 nej jag skiter i och träna idag ska göra klart allt och har ont oså,
och imrn fylller rebecca babee 15 år :D :D


becca och jag i lördags
xoxo jannika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0