skolavslutning igår

jaa igår var det skolavslutning som man verkligen väntat på men ah kanske inte roligaste vädret de regna:O
 aah men börja iaf men att jag gick upp lite efter 6 locka håret lite åkte till min stora syster som skulle fixa mitt hår , och eftersom hon skulle jobba vid 7 så blev det dra dit  så åkte hemifårn kvart över 6 var där lite efter det, blev stresss fixa håret, men det blev skitbra iaf! ! :D så efter det var klart drog jag till jennelie  där oxå amanda var så hjälpte tilll och fixa amandas hår medan jennlie fixa sitt:) och det blev skit bra gled runt och hjälpte båda lite med håren :)  dom blev skit fina båda 2 :) och min syster hade min kamra eftersom rille skulle ta studenten och hon har ju ingen egen kamra :O så  hon fick låna min eftersom jag tänkte alla mina andra kompisar skulle ju ändå ha kamra så bilder kommer när dom har skickat ! :)  iaf jag jennelie amanda fick skjus av jennelie snälla pappa charlie till skolan  sen :) och där träffa man alla andra sötisar :) blev lite kort med någras kamror , så vill ha dom sen :D
sen blev det kryka och då när vi skulle börja gå så  börja det såklart regna :o usch!:( men men sen i krykan sen blev det betyg och sen  en massa kort hit och dit, sen blev det fika med lite av tjejorna :)  trevligt trevligt fast inte lika kul med alla vattenballlllooonger! haha jaja men det är ju ändå bara skolavslutning 1 gång om året så,
jajaj sen senare skulle vi kolla på studenterna men vi orka inte det blev kallt och börja regna jätte myckte typ så drog vidare till jennelie vi tjeejer och bara chilla först sen blev det käka och lite annat :) väldigt trevligt iaf  sen vid 9 10 tiden nångång drog alla lite hit och dit så jag och elin gick upp till vinbecken till folkets park typ ?
 vet inte rikgtigt hur det var där inte så jätte kul men det var lite kul att träffa alla andra man inte hade träffat innan på hela dagen :d  så prata och så , det var helt okej var väldigt trött igår som ju inte så mkt höll på att fixa med naglar och löshåret och allt sånt kvällen innan typ höll på med det till lite innan 1 senvare ju upp klockan 6 då blev rätt sliten och det var ju full rulle hela dagen igår menmen  det är ju trevligt :) sen cykla jag hem med erika eller först drog vi en vända på stan och kolla  läget där med sen hem :)  jaja jag tycker vi borde ta och fira om skolavslutningen när det är soligt och varmt ute! :) haha eller ? ;)
jaja jag hade iaf jätte trevligt tack alla ! :)


och idag så har jaga bara chillat ska snart  och fika med linn och amada snacka inte så mycket mer med dom igår sen alla gick vidare typ  så ska höra lite med dom vad dom gjorde och så :D  och de är ju aldrig fel att fika ! haha  sen får jag se vad som händer efter det  



xoxojannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0