söndag,

igår så blev det  att  jag skulle sova med amandaoch linn,
 sen fråga jenken om vi skulle med till byström så drog dit en sväng var där ett bra tag drog hem sen kom vi på iden att vi skulle vara uppe och inte sova alls , så sen när klockan var halv 4 så börja ju det bli ljust ute igen så jag linn amanda gick ut och körde kubb, haha rätt normalt liksom, hahah men det var skit kul, sen gick vi in igen kolla på film , typ på smala sussie' big mam, och nån annan som var skit lång men  kommer inte ihåg vad dom hette med vi sluta kolla på film typ  vid 8 halv 9 imorse så då var alla typ helt slut och sen somna typ alla men sen vid 9 för jag skulle och shoppa, heheh  sov typ i bilen var helt slut sen efter när jag kom hem igen somna jag och vakna vid 7 typ och då åkte jag och handla typ lite saker jag ska ha med mig imrn , ;p sen träffa jag amanda linn rebecca nelly michelle som kolla på fotboll,så då passa jag på  att hejdå och så;)  och jag är så sjukt nervös  ,:o jag har ju aldrig flygit tidigare så
nu tror jag att vårt plan kommer krascha och  vi kommer dö ttyp , peppar pappar ta i trä,
jaja  nu har jag typ packa klart nästan ska nog packa om lite tror jag ,;)  och nu väntar
*läxan jag ska göra
*duscha
*kolla så allt är med en typ 5 gång,
*sen typ kolla på wallander filmen som min mamma köpt till mig
 *sen typ sooova!




och vi hörs  nästa fredag om jag inte hinner skriva imrn bitti, och om jag inte dör så !
så ni får jätte gärna smsa med mig ikväll för kommer nog inte kunna sova, och imrn  vid typ halv 8 till 12 , på morgonen/dagen :D
och jag kmr sakna amanda, linn ,dig och alla andra !

xoxo jannika


Kommentarer
Postat av: liinnn´

vi saknaaar diig!:( komhem!!<3

2009-06-24 @ 23:24:49
URL: http://liinnsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0