söndag måntag tisdag

tjaaaa,
har inte hunnit skriva alls haft fotbolls matcher och sen inte orkat,
söndag match med div 2 förlora med 2-3 men alla var duktiga ! :)
måndag leeediga från skolan så drog oh shoppa med amanda och linnsi sötisarna :D
hitta de jag leta efter med ! så blev nöjd, sen blev det match med div 1 och den vann vi med 2-1!(y
och sen dirr efter så åkte jag och rebecca upp till hennes stuga i hällarna skit ffint:D
vi typ käka chilla sen vid halv 12 ville jag ner till vattnet och kolla och då passa vi på att paddla kanot !:D  normala tjejer!:)
och sen typ gjorde vi en massa annat och vi gick och la oss vid halv 2,2! sen vare upp idag vid 8 men vi kan inte upp förens kvart i 9 och då käka vi frulle sen drog vi till stranden där resten av klassen var sen typ paddla vi spela kubb jag och becca vann !:d och sen gjorde vi en massa annat hahah !  skit kul var det iaf ! : )) vi fiska och jag fick napp med stolt:d
och nu blir det match  snart igen så ska käka sen dra till amanda sen upp till samligen

och mitt comviq kompis tog slut igår när jag var uppe i stugan så  har inte hunnit ladda på en.

xoxojannnika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0