sover hos amanda

vi hyrde filmen '  berätta inte för någon' det var helt okej :)
det tog typ år för oss att välja film, för vi visste inte vi ville hyra!
men sen hitta vi en iallafall, sen blev det kina mat för jävla gott fyra små rätter,
 vi skulle äta med pinnar men vet inte hur det gick med det! linn var  grym men a inte jag !:d haha måste öva känner jag ,
sen blev det typ urballning alla var lite övertrötta tror jag !?
haha iaf jag
 och nu sitter vi här och pratar om allt möjligt skratttar åt alllt typ, känns som en rätt soft kväll och jag läser om hur man blir en gossip girl hahahaha dö kul liksom linn typ dödar mig och får hets och amanda skrattar! ;)
vi äter godis med linns gulliga mamma kom ner med godis till oss, mummmmms och nu ska vi lägga oss och kolla på en till film ! harre bra!

och dagens går till amanda som faasssnade i linns cyckel och hennes linne gick sönder
hahahahaha ! ;) duktig tjej

och det är match imrn mot bk30 hemma klockan 1500
gooo'natt
xoxo jaannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0