fotboll

kom nyss hem från träningen
jaa den behöver v i inte snacka om haha pms typ på alla jävla som inte kna passa en boll  eller ta emot en boll!
usch  ooh var redan skapligt sur lackfärg på mig !
hahah men  blir så trött när vi tar in en massa nya hela tiden som får spela matcher oxå :o
och de blev ju inte bättre av att man hade ont överallt, oh att de börja regna!

så då gick gränsen jag fick damp,. men träningen var helt värdelös idag
kunde lika bra hoppat den idag;p
menmen efter det blev de kolla match (y med en massa bruds trevligt trevligt:) 
så jävla snälla oh roliga ärom:), så då försvann mitt pms efter en stund
och min snälla mamma kom upp med pengar till mig ! ;)
 men aah arboga förlora med typ jag vet inte vad, men dom var jätte duktiga endå,
oh sen skulle jag och amanda hem till oss men fellan sötisen var så snäll och lånade ut hennes mormors cykel till oss så vi slapp gå men då fick hon gå ist kände mig rätt dum då för hon bor ju  typ högst upp på brattberget !:o
men jag lovar din cykel är hel och du får den imrn ! :)  xoxo jannika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0