linnsi oh ja ! snygg bild

 
tjaaaaah!
aah som ny bloggare , så börjar vi med en blid på mig oh ls efter som jag är med henne oh hon hjälper mig ! gullisen :)  eftersom jag inte klarar det själv!
men den är ju inte precis super fin men de kommer ! ;)  för min syster får hjälpa mih !;) ooh linn :D
för vi ska ha super snygga bloggar  you know!  haha

jaja nog om det idag vare vandring med skolan klassikern och jag kom först av alla tjejer! :) fett stolt heh gick med jossan ! så då jävlar vare tempo som bara den ! :)
 sen blev det vänta på becca oh nelly för jag hade beccas mobil oh nycklar,
men men var hemma vid 12 lite efter  de :9  så jävla skönt  för jag hatar tisdagar annars !
ooh det var kanon bra väder oh allt så helt okej !  med onödigt, och en massa ormar!:O oh det hatar jag med,

sen ringde linn mig vid halv 1 så drog upp till henne vi scteekt i solen ! ;) fast den försvann så i gick in,
ooh nu väntar vi på amanda sötis som ska komma hit men är lite segtjej som alla kanske redan vet ! :)  men vi tkr om henne i allafall!
 nu ska vi snart kila väntar bara på att amanda ska komma så vi hörs ! ;)
xoxo jannika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0