skolan snart

hallloj,
hann  faktiskt med att sitta vid datan nu på morgonen så tyckte jag kunde skriva här då ! ;)
usch har vaknat på helt fel sida idag. skulle bara vilja gå oh lägga mig men nej ska till skolan ut och springa i skogen nu på morgonen:O svin kallt och skit tråkigt.
efter skolan idag så har vi match! och kul att typ alla har ont nånstans  och vi  möter  franke ,
ojoj vill inte veta hur de slutar men nu ska jag ta och cykla till skolan snart !; ((
ooh orkar fan intem ed nån dryg jävla onsdag alls känner jag, men men jag ska vara duktigt och försöka stå ut inte lång kvar till sommarlov nu juh :))) skriver senare efter matchen sen xoxo jannika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0