sliten tjej

hallloj
hann aldrig skriva igår ,
men blev först sola lite sen åka upp och döma på södra dagen , pengar!!!:D
sen blev de hem duscha fixa mig lite sen drog jag upp till rebecca skulle locka hennes hår oså ! ;)
och jag var as grym så det blev jätte fint faktiskt! :p
 sen blev de yran igen men synd det var inte lika kul som i fredags tyckte jag,..
jaja vi taggar nästa helg igen eller? ;)
lite bilder togs det med både i fredags och i lördags men dom kommer vell upp så fort jag fått dom bara.


och idag så vakna jag och var as trött men la mig på tacket och sola!, fick lite färg faktiskt :))
och as ont i huvet  fick jag med men men det var bara tagga match sen i stekande solen med damerna mot skilllllljeboO
dom som var serieledar och allt ! och vår  målvakt gjorde illa sig:s  men vann gjorde vi  iaf  as bra ! :)

sen nu sitter jag hemmma med ont i tåån! :O min nagel  gick av igår haha jag var klantig och snubbblaa lite gran så den sprack! as ont menmen! nu ska jag göra lite läxor! sen ut och gå :) duktig tjej!

xoxo jannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0